Crusader Kings III: Fate of Iberia
Den soldränkta Iberiska halvön väntar på ditt strålande styre med Crusader Kings III: Fate of Iberia Flavor Pack. Halvöns medeltida öde är rik på historia, kultur och folk, och redo att formas av din majestätiska hand. Men kommer den att vara klädd i försonande sammet eller iskallt järn? Den nya stora funktionen Struggle i flera steg låter dig avgöra ödet för en livlig och komplex region med flertalet riken och kulturer. Bli den som enar det iberiska riket under en gemensam flagga eller se på när konflikter sätter sina spår i kommande generationer. Upplev elegansen och konsten i Crusader Kings III: Fate of Iberia, från de kristna kungarikena och deras fästen i bergen i norr till praktfulla muslimska taifas i al-Andalus. Ge liv åt ditt iberiska äventyr med nya händelser, musik, traditioner och modeller samt möjligheten att ge din härskare en ny stil som kunglig kastiliansk riddare eller flott umayyadisk emir. Iberiska halvöns öde ligger i dina händer ”Struggle” är en ny omfattande funktion i Crusader Kings III: Fate of Iberia som simulerar storskaliga konflikter i flera steg och utspelar sig över årtionden, eller till och med århundraden. Det är du som berättar den ständigt föränderliga sagan om Iberiska halvön med varje beslut du fattar. Oavsett om det är på ett fredligt eller fientligt sätt så kan du påverka det eviga tumultet på halvön som du vill under varje fas av Struggle. Följ historien med ett slutmål i sikte eller förändra regionens öde fullständigt. Bli en tidig grundare av ett Hispania som är dränkt i blod eller skapa ett multikulturellt fredligt kalifat. Omfamna det unikt iberiska Upptäck en iberisk halvö som är full av liv, med ny konst, musik, modeller, kostymer, karaktärer, händelser och mycket mer. Utforska en bländande samling nya temahändelser, beslut och kulturella traditioner som är unika för Iberiska halvön. Allt följer troget historien och är noggrant efterforskat. Klä din karaktär som en äkta hidalgo eller en muslimsk prins, eller välj själv bland välansade skägg och lockigt hår, rustningar, kläder, nya turbaner och några av de högsta huvudbonaderna som det medeltida Europa har att erbjuda! Har kan du stöta på en mängd nya 3D-modeller och miljöer som inkluderar befästningar, enheter och skepp. Du har inte bara möjlighet att lägga vantarna på en serie nya iberiskinspirerade artefakter, släktklenoder och skatter, utan ägare av Crusader Kings III: Royal Court har också möjlighet att visa upp regalierna i det egna hovet. Med en ny tron, nya rådsvapen, skatter och andra tematiska anpassningsalternativ kan du berika ditt hov ännu mer! Det tematiska ljudspåret får dig att ryckas med när du beundrar den nya fantastiska konsten som dyker upp på allt från laddningsskärmar och ikoner till ett omgjort användargränssnitt.