Crowd City: Complete Edition
Samla folk över hela staden och besegra dina motståndare med ditt utmärkta ledarskap. Ju fler du möter, desto större blir din folkmassa! Complete Edition innehåller: - 7 banor att springa på - 40+ skins som gör din folkmassa ännu häftigare - 2000 extra mynt - Uppgraderingar till din folkmassa - Rolig spelupplevelse - Medryckande musik - Enkla kontroller – alla kan spela - Lätta regler och massor av kul! Var försiktig med andra spelare. Om deras grupp är större blir din helt absorberad och du måste börja om... Testa roliga skins och spela på olika kartor. Bevisa att din folkmassa är starkast i staden!