Crossout — Relentless (Lite edition)
– Unik pansarbil: ”Obeveklig” (Lite-utgåva) – Ny kupé: ”Ajax” – Vapen: plasmasändare ”Prometheus V” (2 st.) – Rörliga delar: framhjul ”Klon” (4 st.) – Färgburk: ”Blåaktig rök” – Tidig tillgång till nya byggnadsdelar – En uppsättning byggnadsdelar – Det maximala antalet delar ökas till 50. Det är inte många som känner till sanningen om skapandet av ”Aegis-Prime” och ”Nova”-kupén. Men tyvärr är historien skriven av vinnarna. Trots att Tachyon tog åt sig all ära, gav Kylo inte efter för förtvivlan. Han visste nu med säkerhet att mänskligheten inte uppskattade hans genialitet. Hans besatthet av vetenskap och önskan att överträffa forskarna i Gryningsbarnen motiverade honom. Kylo försvann, isolerade sig och fortsatte att tillverka sitt perfekta fordon. När han hörde ryktena om Lloyds död och Aris uppkomst visste han att hans tid var kommen. Det var dags att återvända till Dalen och återta sin plats som geni. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 50. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet.