Crossout — Project “Shadow”
– Unik pansarbil: Projekt ”Skugga” – Nytt armborst: ”Artemis” – Ny hårdvara: Spridningsstabilisatorn ”Paris” (1 st.) – Kupé: Tunga kabinen ”Eko” – Rörliga delar: Tunga hjulen ”Titan” och ”Titan ST” (2 st. Vardera) – Hårdvara: Motorn ”Black häst”, ammunitionen ”Ammunitionsställ” – Porträtt: ”Aaron” – Dekor: ”Gargouille” (2 st.) – Färgburkar – Tidig tillgång till nya byggnadsdelar – En uppsättning byggnadsdelar – 1 500 spelmynt – Det maximala antalet delar ökas till 55. Denna pansarbil är lika kall och bister som hämnden själv, och kommer direkt från sin geniala skapares sinne. Varje del av den är utformad för att uppnå sin herres mål; ett mål han eftersträvat under många år genom att finslipa sitt hantverk och fullända sina planer. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 55. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop!