Crossout – Electric beetle
– Unik pansarbil: “Elektrisk skalbagge” – Nytt vapen med episk sällsynthet: Armborst “Acari” – Ny rullbaserad rörelsedel: “Atom” (4 st) – Kupé: “Kvantum” – Unikt karaktärsporträtt: “Atypus” – 1500 mynt i spelet. – Tillgång till nya byggnadsdelar – Det maximala antalet delar ökas till 50. Det fanns alltid mycket jobb på Copperhead-stadion. Lyckligtvis snålade Arbiter Petrolium aldrig med belöningar, och striderna i arenan gjorde att Atypus alltid hade tillgång till delar. Detta gjorde att han ständigt kunde uppgradera och modernisera sin pansarbil. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köpt det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 50. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Unika porträtt är en fantastisk möjlighet att sticka ut bland överlevarna. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop!