Crossout – Catalina
– Pansarbil: “Skönhet” – Ny episk kupé: “Catalina” – Ny modul: signalblockerare “Töcken” – Karaktärsporträtt: “Jonathan” – Färgburk: “Lipstick” – Tidig tillgång till nya byggnadsdelar – Det maximala antalet delar ökas till 40. – 1 500 spelmynt. Det är fantastiskt vad kärlek gör med en människa. Men det är ännu mer fantastiskt vad det gör med en bil. Efter ett par veckor i garaget kunde ingen skratta åt Jones pansarbil längre. Allt arbete han har lagt ner på att reparera Catalina har lett till en stor förvandling. Nu är den inte bara hans “trogna följeslagare” utan också hans “pålitliga beskyddare”. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 40. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Unika porträtt är en fantastisk möjlighet att sticka ut bland överlevarna. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop!