Crossout – Bone Hunter
– Unik pansarbil: ”Hungrig ande”; – Ny kupé: ”Manitou”; – Storkalibrig revolver: ”Nagual” (2 st); – Porträtt: ”Isi Vitben”; – Tillgång till nya byggnadsdelar – 1500 mynt i spelet. – Det maximala antalet delar ökas till 75. ”Andarna berättade för mig att livet och döden hör ihop, och att det ena inte kan existera utan det andra. Och det är bara genom att ständigt testa dig själv som du kan bli starkare. Men ju mer du härdar dig och kommer närmare andarna, desto starkare blir din hunger”. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köpt det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 75. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Unika porträtt är en fantastisk möjlighet att sticka ut bland överlevarna. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop!