Crossout — Anomalous nomad (Deluxe edition)
– Unik pansarbil: ”Anomal nomad” (Deluxe-utgåva) – Nya rörliga delar: ”Ikaros I” tung svävare (4 st.) – Ny hårdvara: ”Hoplit” spridningsstabilisator (2 st.) – Kupé: ”Ermak” tung kabin – Vapen: ”Kvasar” plasmagevär – Ytterligare hårdvara: ”Koloss” motor, ”Gasgen” generator, ”KA-2 svänghjul” omladdningsförstärkare, ”Ammoreserv” ammunition; – Porträtt: ”Trent” – Nytt signalhorn: ”Ekon av avlägsna världar” – Ny färgburk: ”Dunkla plåtar” – Bakgrund och logotyp för anpassning av profilen – Dekor: ”Atypus spole” och ”Värmeväxlare” (2 st. Vardera); – Färgburkar – 2 ”Smitta”-klistermärken – Tidig tillgång till nya byggnadsdelar – En uppsättning byggnadsdelar – 4 000 spelmynt – Det maximala antalet delar ökas till 70. På den tiden när Gryningsbarnen precis hade upptäckt vägen till Bårhuset var Trent bland de första att våga sig ut i denna zon av anomalier. I egenskap av ingenjör och upptäckare skapade han ”Dirigenten” – en enhet för att tryggt studera mystiska fenomen. Men en av hans expeditioner blev till en fälla: ett fel uppstod med systemet och Trent blev inlåst, vägledd av mystiska signaler från ”Dirigenten”. Han slingrade sig fram genom anomalirevorna och överlevde endast tack vare att han upptäckte vraket av omloppsskeppet ”Snöstormen”, som gått förlorat i den förvridna rymden. Efter att ha bärgat det återuppbyggde Trent sitt fordon: men istället för hjul använde han delar av jetmotorer för att skapa en maskin kapabel att ta sig dit vanliga bilar var värdelösa. Skeppets pansar skyddade honom mot anomala energisvängningar. Detta fordon lät honom fly från fällan. Men Trent kunde inte lämna Bårhusets gränser. Det sägs att han blev dess väktare eller fånge. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 70. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop!