Crimson Keep
Ta klivet in i Crimson Keep, en ständigt skiftande labyrint full av monster, fällor och skatter. Upptäck de nedsänkta ruinerna från ett uråldrigt slott och rensa det på allt ont. Upptäck hemligheterna som kommer att skänka dig en mäktig kraft – det kan bli din enda utväg. Crimson Keep är ett action-rollspelsäventyr där du måste utforska, leta efter föremål och slåss för att överleva. Kommer du att hitta det mystiska Crimson Keep? Kommer du att klara dig från detta fruktansvärda ställe med livet i behåll? Eller blir du föda åt de oräkneliga monster och bestar som väntar där nere?