Crimson Chrome Bundle
Få två orimligt bra actionspel till ett utmärkt pris! Neon Chrome är ett skoningslöst cyberpunkspel i fågelperspektiv kryddat med roguelike-element, cybernetiska förbättringar, processuellt genererade banor, förstörbara miljöer och spännande strider mot bossar. Kan du stoppa Overseer? Crimsonland är ett kultförklarat arenaspel med hundratals fiender på skärmen samtidigt, dussintals vapen, grymma powerup-föremål och beroendeframkallande rankningslistor. Hur länge klarar du av att överleva?