Crime Fighter utmaningspaket #6
Skaffa detta Crime Fighter-utmaningspaket för att spela som den maskerade korsfararen när han utkämpar kriget mot brottsligheten på dina favoritplatser från Arkham Asylum, Arkham City och Arkham Knight. Detta stora utmaningspaket möjliggör fokuserad träning i Freeflow Combat och Invisible Predator-smyginbrytning.