Cricket 19 - Ultimate Edition DLC
Crickets bästa simulator får den ultimata uppgraderingen Med fler spelsätt, hundratals nya officiellt licensierade spelare, ECB:s spännande nya tävling The Hundred och Caribbean Premier League tar Cricket 19 Ultimate Edition DLC de bästa crickettävlingarna och rivaliteterna till en ny nivå. Du kan skapa ditt The Hundred-fantasilag och sedan inta planen med ditt favoritlag för att bevisa att du har det bästa laget i tävlingen. Och om det inte är tillräckligt ny och slående action för dig inkluderar Cricket 19 Ultimate Edition DLC också hela CPL, vilket ger dig chansen att kämpa med världens bästa på de officiella karibiska ovalerna för första gången. Viktiga funktioner inkluderar: En guldgruva full med nya licensierade spelare! Över 200 fullt licensierade spelare har detaljerats omsorgsfullt och har lagts till i spelets lista. Skapa ditt ultimata lag! Tio nya stadion: Spela med alla åtta The Hundred-lag på deras hemmaarena och njut av den fulla CPL-upplevelsen med sju nya stadion. Hela herr- och dammatcher: Hela The Hundred-upplevelsen återskapas i exakt detalj för fans av både herr- och damevenemang.