Costume Set "Christmas"
Ge Eren, Mikasa och Levi nya kläder. Sätt lite färg på slagfältet och ta på dig en dräkt med julmotiv. Obs! Undvik dubbelköp. *Du kan fortsätta använda dräkterna om du köpte dem till A.O.T. 2, Xbox One, men du måste ladda ned innehållet igen. *Costume All Set som innehåller 16 dräkter inklusive Mikasas dräkt "Summer Festival" kommer att släppas till specialpris i december.