Costume Quest 2
Bus, godis och bråk med skurkaktiga tandsoldater i Costume Quest 2, den söta uppföljaren till Double Fines populära spel Costume Quest, som fick fans av alla åldrar att förvandlas till godisgalna kämpar. Detta inspirerande RPG-äventyr inkluderar ett gäng nya funktioner och förbättringar av spelupplägget, för att dubblera mängden bus. Utforska spöklika tidsreselandskap, klä dig i gulliga nya kostymer som förvandlas till mäktiga Hallo-krigare, och samla ännu läskigare godiskort för att bära i strider mot en legion av hygiengalna skurkar. Bara de modiga syskonen Wren och Reynold kan rädda Halloween för alltid!