Core Keeper
Vakna upp som en upptäckare i en sedan länge bortglömd grotta, fullsmockad med oräkneliga hemligheter. I detta prisbelönta sandlådeäventyr med fokus på gruvdrift för 1–8 spelare, kommer dina val att forma en episk resa. Skörda reliker och resurser, skapa avancerade redskap, bygg din bas och utforska en värld i dynamisk utveckling som väntar på att grävas fram. Höj nivån på dina färdigheter, besegra legendariska titaner och avtäck kraften hos Kärnan. Få din trädgård att frodas, fiska i mystiska vatten, bemästra massor av olika recept, avla och sköt om djur, stöt på grottlingar och skapa en egen unik värld i detta förtrollande äventyr under marken.