Control
Efter att en hemlighetsfull byrå i New York har invaderats av utomjordingar blir du byråns nya direktör som kämpar för att återfå kontrollen. Från spelutvecklarna Remedy Entertainment kommer det här övernaturliga actionäventyret i tredje person. Bemästra en kombination av övernaturliga förmågor, anpassningsbara vapen och interaktiva miljöer samtidigt som du slår dig fram i en djup och oförutsägbar värld. Control är Jesse Fadens berättelse och hennes personliga sökande efter svar i takt med att hon växer in i rollen som byråns direktör. Världen i Control har sin egen historia precis som de allierade som Jesse möter längs vägen. Jesse samarbetar med byråns agenter för att upptäcka farliga experiment och hemligheter.