Construction Simulator - Year 2 Season Pass Pickup Truck
Är en användbar godbit precis vad du behöver? Skaffa då Year 2 Season Pass, eftersom det automatiskt lägger till den exklusiva Year 2 Season Pass Pickup Truck i ditt Construction Simulator-spel! Detta robusta fordon har plats för upp till fyra personer, så du kan samåka med dina vänner medan ni tar er an uppdrag över hela kartan.