Construction Simulator - Customization Kit
Byggarbetsplatsen är din catwalk, så pimpa dina hjälmar och sätt lite färg på ditt byggarbete! Customization Kit innehåller ytterligare stilar för din personliga skyddsutrustning. Anpassa dina hjälmar med nio olika roliga och färgglada mönster med allt från eldsflammor till stiliga prickar och välj bland ett urval av hörselskydd och glasögon.