astragon Entertainment GmbHSimulering
Du kan både se snygg ut och garantera din säkerhet under byggnadsarbetet! Med Cosmetic Pack #2 kan du uttrycka dig själv med sex olika designer för din skyddshjälm. Oavsett om du är förtjust i blommor eller har en förkärlek för stjärnor och planeter så innehåller detta DLC allt du behöver.