Commando Haggard Hunter-paket
Förbättra din Vault Hunter-upplevelse med en helt ny stil! Det här paketet innehåller huvudet Bearded Justice och utseendet Quack Attack till Commando - du hittar föremålen i Character Customization-menyn!