Commando Domination-paketet
Piffa upp ditt Vault-jagande med en fräsch ny stil! Det här paketet innehåller Headbanger-huvudet och Crash Test Soldier-skinet till The Soldier - titta efter dem i karaktäranpassningsmenyn! Det här innehållet ingår inte i Season Pass.