Commander-in-Chief Pack
Du är den fria världens ledare – så bete dig som en sådan! Försvara den stora nationen med hjälp av den ultimata patriotiska hårdvaran. Dra fram över himlen med jetplanet Screaming Eagle, förgör alla som hatar oss för vår frihet med 'Merica gun, och gör allt detta klädd som personifieringen av den amerikanska drömmen – Uncle Sam!