Combat Racing Bundle
Upplev hastighet och kaos i toppklass med Caged Element Combat Racing Bundle – som innehåller publikfavoriten GRIP: Combat Racing, som introducerade genrens vilda hastighet och tyngdlagenstrotande racing för en modern publik – samt Warhammer 40,000 SPEED FREEKS. Caged Elements senaste spel tar deras signaturmässiga, benknäckande spelupplevelse till det våldsamma, obarmhärtiga 41:a årtusendet, med en kult av galna, hastighetsbesatta orker som samlas för att delta i högljudda och halsbrytande tävlingar under sällsynta lugna stunder mellan öppna strider. Om Warhammer 40,000: Speed Freeks: Kasta dig in i högoktanigt kaos med kolliderande speedmobs, med adrenalinpumpande stridsracing genom det brutala Warhammer 40,000-universumet. Kör fallfärdiga fordon laddade med bombastiska vapen och kraftfulla förmågor i en halsbrytande, fullgas Speedwaaagh! till döds. Sätt ihop din mobb av dakka-spottande vagnar och driv ditt lag till seger över flera kartor i denna explosivt unika tolkning av stridsracingsgenren. Utsterla dina fiender med listiga strategier och råstyrka medan ditt lag rusar mot den ultimata äran. Letar du efter mer fart och mer dakka i ditt liv? Sök inte längre, YA GITS! Om GRIP: GRIP är ett högoktanigt, hardcore stridsracingspel fullspäckat med rasande fart och beväpnat till tänderna med tunga vapen. Inspirerat av spel som Rollcage, Wipeout, Motorstorm och Star Wars Podracer är det något du aldrig spelat förut. Utnyttja kraften hos gravitationstrotsande fordon på hjul eller i luften och krossa dig fram genom motståndarna med ett spikande arsenal av bisarra vapen. GRIP levererar en av de snabbaste och mest unika racingupplevelserna någonsin när du klättrar på väggar, tak och allt annat du kan få din bil upp på. Behärska slingrande banor, trick och utför löjliga stunts, kämpa dig fram över främmande planeter för att bli den ultimata fordonsangriparen.