Color Runaway
Testa dina reflexer i Color Runaway, ett fartfyllt actionarkadspel där varje beslut kan definiera din poäng. Kör mot hinder i samma färg, undvik fel färger och försök att överleva så länge som möjligt allt eftersom hastigheten och utmaningen ökar. MATCHA RÄTT FÄRG OCH SLÅ DITT REKORD! Matcha din färg med hindren för att få poäng och behåll kontrollen i ett alltmer intensivt lopp. UNDVIK FEL FÄRGER ELLER ÄR SPELET ÖVER! Undvik farliga hinder, reagera snabbt och överträffa dina egna gränser i fartfyllda och utmanande matcher. SAMLING STJÄRNOR OCH LÅS UPP NYA FÖREMÅL! Samla stjärnor under matcher och använd dina belöningar för att köpa nya föremål i butiken och anpassa din upplevelse. Color Runaway kombinerar reflexer, hastighet, hinder, poängsättning och överlevnad i en arkadupplevelse som är enkel att lära sig och svår att bemästra. Ju längre du avancerar, desto snabbare blir actionen: håll fokus, välj rätt mål och försök att uppnå högsta poäng.