CodeBreakers
All kommunikation upphör från en topphemlig, statlig kommunikationsanläggning ansvarig för att fånga upp och avkoda fiendens sändningar. I ett desperat försök att återfå fotfästet i det hemliga kriget måste specialagent Carter och hans trupp undersöka incidenten, utplåna alla hot, få kontakt med personalen för att få anläggningen online igen och samtidigt försöka förstå den mystiska koden.