CODE VEIN Hellfire Knight
Nya mäktiga fiender väntar i det första DLC:t till CODE VEIN, Hellfire Knight. Förutom att nya vapen, Blood Veils och Blood Codes läggs till går det nu att få tag i alternativa kostymer till dina partners från nytillagda områden i Depths. Detta tillägg ingår även i CODE VEIN Deluxe Edition som inkluderar både det fullständiga spelet och säsongspasset, som ger tillgång till ytterligare DLC.