Co-Op Bundle
Human Fall Flat Human: Fall Flat är ett tokroligt fysikbaserat plattformsspel i svävande drömlandskap. Banorna består av vitt skilda miljöer, som stora hus, slott, aztekiska äventyr, snötäckta berg, industrilandskap och kusliga nattmiljöer. Det finns flera sätt att ta sig fram, och de perfekt utformade pusslen belönar utforskning och smart tänkande. Embr SAMARBETE… OCH SVEK! KAN DU AVSLÖJA VEM SOM ÄR HOSR? I det här gratisläget för fyra spelare gäller det att samarbeta för att rädda kunder från bränder och desarmera bomber planterade av spioner från andra företag. Håll ett öga på lagkamraterna bara, för det går inte att lita på alla. For The King Kungen är död, mördad av en okänd förövare. Kaos sprider sig som en löpeld genom det en gång så fridfulla riket Fahrul. Drottningen är desperat och i ett sista försök att stävja paniken och förhindra rikets undergång har hon vädjat till folket att ta sig till sans. Kan du stoppa kaoset? For The King är en utmanande blandning av strategi, turbaserade strider och roguelike-element. Varje genomspelning är unik tack vare processuellt genererade kartor, uppdrag och event. Utforska Fahrul i enspelarläget eller i co-op lokalt eller online. From Space Det där är ingen leksaksarmé, det är en hord av illasinnade rosa utomjordingar som håller på att ta över vår planet! Fort – på med all utrustning, du och dina vänner måste besegra de rosa rackarna! DITT UPPDRAG: Frita jorden från utomjordingarnas grepp!