Clustertruck
ClusterTruck är en nytt plattformsspel ovanpå en motorväg! Använd din rörlighet och akrobatik på galna nivåer i ett "golvet är lava"-spel, ovanpå oberäkneliga och snabba lastbilar! Spelet blir allt svårare när faror som svängande hammare, lasrar och eldkastare dyker upp! Lås upp nya förmågor som Kroken, Lastbilskanonen och Tidskontroll!