Clockwork Revolution
Använd kraften i en otrolig enhet för att resa tillbaka i tiden, ändra det förflutna och skriva om framtiden för staden du kallar ditt hem: den pulserande steampunkmetropolen Avalon. I det här fängslande rollspelet spelar du som Morgan Vanette, en helt anpassningsbar spelarkaraktär och medlem i Rotten Row Hooligans. Res mellan dåtid och nutid medan du kämpar mot den hänsynslösa Lady Ironwood, som har manipulerat tiden för att hålla arbetarklassen på knä, samtidigt som hon samlar på sig enorma rikedomar och makt. Dina interaktioner och val skapar en kedjereaktion i den djupa, berättelsedrivna världen och formar karaktärer och händelser på oväntade sätt. Med tidens kraft i dina händer, hur ska du kämpa dig igenom Avalons historia och omforma dess framtid? TA KONTROLL ÖVER DIN RESA, PÅ DITT SÄTT Skapa din karaktär från grunden och specialisera dig med utrustning, egenskaper och färdigheter. Genom dina val kan du hacka fientliga autonoma robotar, tillverka avancerade steampunkvapen och steampunkprylar samt styra själva tiden. EN FÖRUNDERLIG STEAMPUNKVÄRLD Välkommen till Avalon, en metropol från den viktorianska tiden där autonoma robotar patrullerar gatorna, rika medborgare ersätter sina lemmar med utsmyckade proteser med urverk, ångtåg flyger över huvudet och mekaniska tjänare uppfyller sina herrars alla infall. DINA VAL OMFORMAR AVALON Dina beslut i det förflutna får återverkningar genom tiden och omformar Avalon på oväntade sätt. Från interaktioner mellan karaktärer till skyltfönster och själva staden – dina val, stora som små, förändrar inte bara världen, utan skriver också om den. ETT DJUPT OCH GRYMT ÄVENTYR Upplev det förfallna industriella tillståndet, klasskampen och det ockulta maskineriet som gör Avalon till en farlig, oförutsägbar plats fylld av mörk humor. Du får stöta på oförglömliga karaktärer: vänner som sviker dig, fiender som verkar lite för förnuftiga och en stad som kommer ihåg varje val du gör.