Clicker Heroes
Clicker Heroes - ditt lättjefulla RPG! Har du någonsin undrat vad en triljon skador per sekund känns som? Nu behöver du inte undra längre! Ge dig ut på ditt äventyr idag för att uppleva det! Börja med att klicka på monstren för att döda dem och ta deras guld. Spendera guldet på rekrytering av nya hjältar och orsaka mer skada. Ju större skador du utdelar desto mer guld får du. Känn hur dina kraft ökar exponentiellt! Har du tvättid? Dags att gå ut med hunden? Inga problem! Dina hjältar farmar monster när du är borta och samlar automatiskt in guldet, till och med när spelet är stängt. Men glöm inte bort att komma tillbaka och spendera de dyrbara guldklimparna på nya hjältar och uppgraderingar!