Classic Space-paket
Ett litet steg för en människa, ett gigantiskt kliv för LEGO! Ta din ikoniska rymdastronaut samt olika fordon och föremål från Classic Space-setet till LEGO Worlds. Skapa, upptäck, utforska och gå på nya äventyr tillsamans med dina vänner på resor mellan världar i en flott månbuggy. Flyg genom atmosfären i en rymdkryssare, gräv i månbiomen med rymdgrävaren och landa ditt rymdskepp på den nya världen med rymdtema!