Classic Captain Marvel-paket
Efter att ha fått otroliga superkrafter från en exploderande utomjordisk maskin blev Carol Danvers den intergalaktiska superhjälten Captain Marvel! När ärkefiender åter kommer in i hennes liv är det upp till Captain Marvel att rädda staden New York! Detta paket innehåller 8 spelfigurer och ett nytt fordon!