City Island 5
Bygg en stad, din stad City Island 5 - Tycoon Building Offline Sim Game , ett nytt stadsbyggnadsspel från Sparkling Society, utser dig till borgmästare i en liten stad som börjar på bara en ö. Skicka ditt luftfartyg för att utforska världen och låsa upp vackra nya öar för att bygga dina nya städer. I de flesta stadsbyggnadsspelen leder du bara en stad, men i City Island 5 - Offline Tycoon Building Sim Game kommer du att expandera din horisont och statssilhuett till nya öar, alla med olika teman och miljöer att bygga städer i. Detta stadspel kan också spelas som ett offline-spel, så du kan bygga din egen stad utan internet eller när du inte har någon wifi-anslutning. Gör som miljoner andra spelare och spela det populäraste stadsbyggnadsspelet på mobilen! Från en småstad, till en storstad, till en metropol Din lilla stad börjar som en liten by, men dina städer blir större genom att bygga fler byggnader och låsa upp nya öar. Byggnadsspel i City Island serien är välkända för sina mycket givande gratis offline-spel, fyllda med uppdrag och massor av innehåll och det finns alltid något att göra. Besök dina grannars städer eller din egen. Stadsbyggnad med ett mål, med ett syfte Dessa simuleringsspel faller i kategorin: kul, lättspelade offline stadsbyggnadsspel gratis. Det betyder att du aldrig kommer att bli uttråkad när du spelar City Island 5 - Offline Tycoon Building Sim Game! Vid sidan av hundratals byggnader som du kan låsa upp, har detta stadsbyggnadsspel ett dussintals uppdrag för att tjäna skattekistor fyllda med coola saker. Designa och bygg din östad som du vill och spela med vänner för att hjälpa varandra. Dessa lättspelade tycoonspel kommer innehåller många coola byggnader och öar att låsa upp och kommer definitivt att hålla dig kvar för långa spelomgångar för att samla in massor av pengar för att låta din stad eller städer växa och bygga dem som du vill. City Island 5 - Offline Tycoon Building Sim Game Funktioner för City Builder Games: ▶ Det senaste spelet i den populäraste stadsbyggnadsserien på mobilen! ▶ Samla in, uppgradera, dekorera, utforska i detta kompletta byggsimuleringsspel! ▶ Samla belöningar och tjäna skattekistor! ▶ Spela spelet offline eller online. Ingen internetuppkoppling krävs för att spela ▶ Ett stadsbyggnadsspel som är roligt igen med dussintals coola öar för att bygga upp din stad! ▶ Bygg din egen stad och titta på andra spelares städer också! ▶ Glöm inte att betygsätta oss eller ge oss feedback!