Cities: Skylines - Race Day
Få fart på din stad! Omvandla dina gator till högoktaniga racerbanor, stå som värd för spännande lopp och cykeltävlingar och låt publiken beundra massiva parader. Vare sig du lockar turister eller underhåller dina invånare låter denna expansion dig skapa imponerande spektakel och dynamiska stadsplaneringsfunktioner som verkligen får igång din stad. Innehåll Stå som värd för lopp och parader Använd evenemangsvägar för att skapa rutter för motorsportstävlingar, löpartävlingar, cykellopp och parader. Evenemangsvägar fungerar som vanliga vägar, men de stänger tillfälligt när ett evenemang startar, vilket gör att din stad blir en trygg festplats. Bygg en egen racingbana Skapa en motorsportsdestination som bara är din. Bygg en egen racerbana genom att använda motorsportsbanor och din egen väglayout. Skapa en bana byggd för syftet eller koppla banan till evenemangsvägar för att skapa en racerbana över hela staden som får gatorna att mullra när det hela avgörs. Nya evenemangsbyggnader och läktare Bygg upp händelsernas centrum med nya evenemangsbyggnader som ett racehögkvarter, depåer och start- och målområden. Kanta banorna med läktare och dekorationer för att fylla trottoarerna med hejande publik och ge mer liv i spektaklet. Anpassa dina evenemang Få full kontroll med nya evenemangsverktyg. Välj evenemangstyp och -nivå, sätt biljettpris och få stenkoll på evenemangen i din stad – från tidigare höjdpunkter till aktuella och kommande guldkorn. Denna expansion kan köpas som del av Race Day Bundle, som innehåller Race Day, Renewed History, Iconic Brutalism och 8 Gear Radio.