Cities: Skylines - Mayor's Edition
Du KAN få allt du önskar! Cities: Skylines Mayor's Edition har allt som konsolspelare behöver för att ta sina stadsbyggnadstalanger till en helt ny nivå. Paketet innehåller några av de mest populära tilläggen till basspelet, bl.a. allt innehåll från Säsongspass 1 och Säsongspass 2. Säsongspass 1-innehåll: Snöfall (komplett expansionspaket) Naturkatastrofer (komplett expansionspaket) Kollektivtrafik (komplett expansionspaket) Högteknologiska byggnader (innehållsskaparpaket) Art Deco (innehållsskaparpaket) Relaxation Station (radiostationspaket) Rock City Radio (radiostationspaket) Nya Cities: Skylines – Säsongspass lanseras med tilläggen Green Cities och European Suburbia i januari 2019 och övriga paket kommer ut under loppet av 2019. Innehåll i Säsongspass 2: Green Cities (komplett expansionspaket) European Suburbia (innehållsskaparpaket) Parklife (komplett expansionspaket) Country Road Radio (radiostationspaket) All That Jazz (radiostationspaket) Industries (komplett expansionspaket) Synthetic Dawn Radio (radiostationspaket)