Cities: Skylines II - Leisure & Legacy Bundle
Creator Pack Dragon Gate — Emperor Li Med detta skaparpaket från communityskaparen Emperor Li kan du skapa ett marknadskvarter med kinesisk prägel, som blandar tradition och modernitet. Låt dina invånare promenera längs shoppinggator som pryds av klassiska element som lyktor och butiksskyltar eller besöka det traditionella templet som ger en nypa östasiatisk prakt till din stadsbild. Med livfulla färger i rött och guld kommer Dragon Gate att pryda din stad med den kinesiska arkitekturens eldiga charm och elegans. Jade Road Radio Res genom hjärtat av Kina med en blandning av traditionell och modern musik som hyllar landets rika kultur och arv. Utforska nya vägar framåt och låt dina invånare följa med på en livlig musikalisk resa genom Mittens rike. Creator Pack Leisure Venues — Gruny Förbättra stadens nöjesliv med skaparpaketet Leisure Venues. Paketet är designat av communityskaparen Gruny och förvandlar din stad till ett pulserande nav där invånarna kan varva ner, ha kul och njuta av livet till fullo. Med allt från härliga matställen och fridfulla parker till spännande sportanläggningar och uteställen finns här allt dina medborgare behöver för att njuta av sin fritid. Feelgood Funk Radio Den här radiostationen fyller din stad med livliga toner från 70-talet och får dina invånare att röra sig till basgångar och rytmer fyllda av soul och kryddade med lite disco. Lyssna på sköna hits som passar perfekt för att lysa upp vilken dag som helst! Creator Pack Mediterranean Heritage — Zarrix Upptäck den tidlösa charmen hos Medelhavsarkitekturen med detta skaparpaket som designats av communityskaparen Zarrix. Mediterranean Heritage presenterar en rad historiska byggnader från 1400- till 1800-talet från regioner som Italien, Spanien, Portugal och södra Frankrike. Med en flödande design och karakteristiska mjuka färgvariationer kommer det här paketet att ge din stad sydeuropeisk elegans med en modern känsla. Atmospheric Piano Channel Dröm dig bort och lyssna på förtrollande pianokompositioner som passar perfekt för eftermiddagspromenader i staden. En elegant ljudupplevelse som kompletterar alla stadslandskap. Den här kanalen innehåller finstämda melodier som skapar en avkopplande och sofistikerad atmosfär när du bygger din stad.