Cities: Skylines - Content Creator Pack
Skapad av de fantastiska medlemmarna av Cities: Skylines community, Content Creator Pack med en serie nya byggnader till din stad - unika strukturer, servicebyggnader och nya bostads- och kommersiella stilar kommer att ge din stad en helt ny känsla! Förpackningen inkluderar: Art Deco Nya byggnader från Matt "Shroomblaze" Crux tillför en känsla av art deco i din stad med 6 bostadshus, 6 kommersiella byggnader och 3 unika byggnader. High-Tech-byggnader Lägg till ett stänk av "archi-teknik" till staden med femton nya skapelser från Mauro "GCVos" Vos. Tio nya unika byggnader plus fem tekniskt avancerade byggnadstjänster gör din stad redo för en bättre morgondag!