Cities: Skylines - Content Creator Pack: Train Stations
Train Stations innehåller 12 stationer och 4 nav skapade av BadPeanut. Oavsett om din stad är i behov av en upphöjd eller underjordisk station så finns det möjligheter som passar dig, med många snygga tåg- och tunnelbanestationer som snabbt tar dina invånare till sina destinationer. Modernt transportnätverk Förbättra din kollektivtrafik med moderna stationer som passar perfekt med Sunset Harbor och Mass Transit.