Vidga dina vyer med Map Pack 4 från communityskaparen Uncle Ron. Detta skaparpaket innehåller nya kartor, alla inspirerade av ikoniska floder, dramatiska landskap och hisnande kustlinjer. Med allt från tropiska skärgårdar till alpina fjordar kan du med dessa kartor och 10 nya korsningar skapa din nästa stad i en unik men realistisk miljö. Map Pack 4 innehåller följande: - 10 nya kartor med flod- och landskapstema (3 tempererade, 2 tropiska, 3 europeiska, 2 nordliga) - 10 nya korsningar Detta paket kan köpas som en del av Shops of Shibuya Bundle som innehåller Shops of Shibuya, Map Pack 4 och Harumi Nights FM.