Chloe Character Pack
Vi presenterar än en skol flicka, denna gång med en mörkare sida! Men hennes personlighet kan lysa i rätten! Hon briljerar i att skapa chanser utan boll, ta plats och möjliggöra ett snabbt hoppskott! Hoppa in nu för att se vad hon går för! Detta paket innehåller: ‑ Karaktär — Chloe ‑ Chloe Tillväxtbox‑biljett ×5 *Om du köper är paketet inte återbetalningsbart eftersom det innehåller engångs‑/ icke återtagbara spelobjekt. *Efter köp skickas paketet till meddelandelådan. *Om du redan har Karaktärspasset kommer Chloe att bytas mot ett visst antal poäng.