Chess Ultra: schacksetet Imperial
Lyxa till brädet med schacksetet Imperial för Chess Ultra. Paketet Imperial är handgjort och utsmyckat med juveler värdiga en kung, och innehåller två exklusivt utformade schackpjäser. Ruby- och Emerald-seten utstrålar elegans med dess polerade guld prytt med de finaste av ädelstenar, emedan Platinum- och Onyx-seten kontrasterar de ovanstående med dess stiliga pjäser i rödgods och eleganta stenar som matchar dessa. Stå ut med detta utsökta schackset för Chess Ultra.