Chess Infinity: Stormästarutgåva
Chess Infinity: Stormästarutgåva Den kompletta Chess Infinity-upplevelsen Stig in i Chess Infinity: Stormästarutgåvan. Oavsett om du är ny i schack eller siktar på mästerskap, ger denna allt-i-ett-samling den fullständiga Chess Infinity-upplevelsen: basspelet, all premium-DLC och alla optimeringar som gjorts sedan lanseringen. Från exotiska spelmiljöer till utökade turnéer och pusselutmaningar – detta är det definitiva sättet att gå med i en växande Chess Infinity-gemenskap. Chess Infinity – Viktiga funktioner: Plattformsöverskridande flerspelarläge: Gå med i en växande schackgemenskap där du kan utmana vänner och rivaler online, med Elo-baserad matchmaking på alla stödda plattformar. Möt Aion, din personliga schackmentor: Lär dig och förbättra ditt spel med adaptiva handledningar, AI-feedback och drag-för-drag-uppspelningar. Taktilt, vackert, uppslukande: Spela i 19 rofyllda miljöer på 4 platser, med otrolig detaljrikedom och atmosfär. Meningsfull utveckling: Slutför utmaningar, möt AI-motståndare i Tour-läget, lås upp eleganta schackset och följ din personliga resa mot att bemästra spelet. Stormästarutgåvan innehåller: Basspel: Chess Infinity-upplevelsen med adaptiv AI-mentor, sömlös cross-play och eleganta taktiska verktyg. "Treasure Island"-paket: Kämpa mot nya, fruktade AI-motståndare på 4 nya Karibien-inspirerade arenor, med en utökad Tour och det majestätiska Sea Horse-schacksetet. Tre premium-schackset-paket – Maharaja, Orthographic och Roman Classic: vart och ett tillför sin egen variation, sitt arv och sin stil till dina matcher. Pusselpaket: Ta dig an över 150 taktiska utmaningar med den fullständiga uppsättningen "Matt i 2"- och "Matt i 3"-pussel.