Chernobylite - Blue Flames Pack
Ge din bas en helt ny och dyster look med Blue Flames content pack. Ändra stämningen på ditt gömställe med en stor variation av utseenden och häng med dina kompanjoner i ett blått skönt ljus efter en tuff dag i Chernobyl Exclusion Zone. Det finns någonting alldeles extra också – upptäck resten av Blue Flames Packs innehåll på eget håll.