Chernobylite - Autumn Dread Pack
Chernobylite är ett science fiction-RPG i survival horror-genren från utvecklaren The Farm 51. Det utspelar sig i Tjernobyls förbjudna zon, hyperrealistiskt återskapad genom 3D-skanning. Utforska en ickelinjär handling i sökandet efter sanningen från ditt plågsamma förflutna. Skaffa en unik och hotfull arsenal med vapenskinpaketet Höstskräck, med skin till alla spelets vapenslag. Visa fienderna ditt radioaktiva leende och smattrande kulregn.