Challenger MT700E Field Viper
Utöka din upplevelse i Farming Simulator 17 med DLC:n Challenger MT700E Field Viper och få tillgång till denna unika traktor. När den är nedladdad kommer extrainnehållet att vara tillgängligt i spelbutiken. Se till att du har tillräckligt mycket spelvaluta för att köpa det.