Chained Echoes: Ashes of Elrant
Eldrea ropar igen. Eldrea behöver dig. En. Gång. Till. Ashes of Elrant är den officiella DLC:n till det kritikerrosade Chained Echoes och ger dig mer av det du älskade. Möt alla dina älskade karaktärer och svara på kallelsen – Crimson Wings behövs återigen. Ashes of Elrant utspelar sig precis innan slutet av Chained Echoes. Medan du och din klan förbereder er för den sista striden når ett nytt hjälprop Crimson Wings. Denna mission kommer att avslöja mer om ursprunget till Leonar-orden och Lennes förflutna. Vilka utmaningar väntar på dig i ett nytt land där ingenting är vad det verkar?