Cave Bad
Ge dig ut på ett nytt rougelike-äventyr med Oratio the Dwarf! Plocka upp yxan och packa ordentligt med bomber innan du ger dig ner i underjorden i detta pixlade 8-bitsspel som utspelar sig i samma universum som Pity Pit och Cave Bad. Dvärgen Oratio återvänder för mer spänningsfylld grottutforskning och den här gången tar han sig an demoner ur fågelperspektiv med alla verktyg han har till sitt förfogande. Det här rougelike-äventyret kombinerar inspiration från olika genreklassiker. Tack vare processuell generering känns varje spelrunda ny och oförutsägbar. Bekämpa fienden med melee-angrepp och lägg ut dina bomber strategiskt för bästa effekt. Lös pussel, samla föremål, köp ny utrustning och testa dina gränser för att nå allt högre poäng varje gång!