Dovetail GamesKort- och brädspel
Samla dina vänner och din familj för CATAN: Complete Collection! Denna slutgiltiga utgåva innehåller grundspelet CATAN, det strategiska djupet i expansionen The Helpers och den fängslande komplexiteten i Cities & Knights. Oavsett om du är en erfaren spelare eller en nykomling i CATAN-världen, garanterar denna omfattande samling oändliga timmar av spännande tävling, listiga förhandlingar och strategisk erövring. Lyft dina bordsäventyr till nya höjder och skapa din väg till seger med Complete Collection av CATAN. CATAN - Konsolutgåva Skaffa resurser, bemästra nya strategier och bygg dina bosättningar på ett bräde som kommer till liv. Utmana din familj och dina vänner i vardagsrummet, på resande fot eller spela mot smart och dynamisk AI för att bli den vinnande catanen, och ta sedan dessa färdigheter online med full cross-play-kompatibilitet! The Helpers Utnyttja kompetensen och tjänsterna hos CATAN:s mest inflytelserika invånare. Den första officiella expansionen till CATAN - Konsolutgåva, The Helpers lägger till ett extra lager av strategi till grundspelet genom att introducera nya regler med tolv nya karaktärer som har unika förmågor. Cities & Knights Din framgång i Catan har fört med sig välstånd och rikedom – men också oönskad uppmärksamhet. En skoningslös barbarisk hord känner lukten av rikedomarna och är på väg mot Catans stränder. Kan ni fortfarande gå segrande ur striden med detta hot över ön? Kommer dina riddare att vara starka nog att stoppa tidvattnet på egen hand, eller kan du lägga dina meningsskiljaktigheter med andra städer åt sidan för att försvara Catan? Varje beslut är viktigt och klockan tickar.