Cash Cleaner Simulator - Luxury Loadout
Förbättra din städupplevelse med paketet Luxury Loadout! Denna kosmetiska DLC sätter en glänsande guldfinish på dina städredskap, så att du kan städa med stil. Innehåller: Goldrush Washer: ”Renlighet är nyckeln till biljans!” Gör intryck med den här glänsande tvättmaskinen i guld. Golden Grip: ”Medan andra smutsar ner händerna lämnar du ett spår av guld.” De här lyxiga handskarna gör varje städuppgift till en skattjakt. Midas Fang: ”Inte bara en kniv, utan en stilfull investering.” Till och med din pålitliga kniv får en touch av extravagans med den här guldfinishen. Obs! Denna DLC innehåller endast kosmetiska föremål och påverkar inte spelet.