Cash Cleaner Simulator - LOUD & LOADED
Öka volymen på din verksamhet med LOUD & LOADED! Denna DLC är för rengörare som inte är rädda för att släppa loss och leka med vinsten. Du får ett nytt, revolutionerande verktyg och en uppsättning aggressiva, snygga kosmetiska tillbehör till ditt labb. Innehåller: Autopay (funktionellt nytt verktyg): ”Har du massor av pengar? Sätt på den här låten på repeat.” Det här verktyget är ditt sätt att flexa. ”Släpp loss” med LOUD-explosioner av kontanter, tryck sedan på ”replay” för att dammsuga upp alla sedlar inför nästa släpp. Get Lucky Gloves (handske-skinn): ”Arbeta hårdare, rengör bättre, kör snabbare, bli rikare.” Få grepp med de här snygga handskeskinnen i retro-futuristisk stil. Clean Sound System (tvättmaskin-skinn): ”Skölj i takt med beatet.” Förvandla din vanliga tvättmaskin till en baspumpande boombox med detta kosmetiska skinn. CD's Nuts (kniv-skinn): ”Skrattretande vass.” En rakbladsvass, holografisk kniv för att öppna leveranser med stil. Obs: Detta DLC innehåller ett nytt funktionellt verktyg (”The Denominator”), som ger dig nya spelmöjligheter, samt tre nya kosmetiska föremål.